أجمل إحساس بترحب بكل المدونين و تتمنى لكم قضاء وقت ممتع فى المدونه

7
راجع تانى بعد ايه


راجع تانى بعد اية





















راجع بعد ماقلبى اتقفل

راجع بعد ماجراحته بفراقك
عنه

راجع تانى بعد ايه

من كثر جراحك قلبى اتقفل

مبقاش القلب الحبته

مبقاش القلب التعرفه

مبقاش القلب البيفرح

مبقاش زى اى قلب بيفرح من كلمة حب

قفلت قلبى وسبت الجراح والعذاب

يواسنى فى الواحده

عايز ترجع تانى لى ؟

عايز ترجع

هاتلقى قلب غير العرفته

قلب ميعرفش غير القاسى والجرح

مقاش القلب الطيب اليسامح ويحن

هاتقلى قلب تانى

جمد من كثر البكى على فراقك

عايز ترجع تانى لى ؟

فينك من زمان

لما اترجيتك تنسا ونبداء من جديد

فين كل ده

جاى بعد اية

تقول نرجع

فين لما اترجيت وبكيت بين ايدك

فين كل دة راح

مكنتش على لسانك غير هابعد هابعد

بعدت وسبتنى لوحدى

سبتنى بجراحى ادويها بنفسى

دويتها وقفلت على قلبى

ونسيتك ونسيت حبك

راجع تانى بعد ايه

الى انت راجعله

مش عندى

روح شفلك حد تانى

عنده قلب يحبك


هل اعجبك هذا الموضوع ؟

7 التعليقات:

وفاء بركات يقول...

كلك إحساس ومشاعرك مرهفه ...أشكرك علي زيارتك مدونتي ...أنابحب أسجل إنفعلاتي علي الورق إمكنياتي الأدبيه متواضعه أنابكتب منايام الدراسه بعد المعاش المبكر شجعتني ابنتي علي عمل مدونه وساعدني الأستاذ احمد الصباغ في تصميمها ...بفرح قوى لما بلاقي تعليقات علي كتباتي ...متشكره ليكي جدا والي لقاء آخر إنشاء الله

NoNa يقول...

السلام عليكم

ازيك يااستاذة وفاء انا البشكرك بجد على زيارتك عندى فى مدونة بجد مرسى ليكى جداا وعلى ردك الجميل ربنا يخليكى انتى بجد كتابتك عجبنى جداااااااااااااااا ماشء الله عليكى احلى حاجة فعلا الكتابة وانك تكتبى
ومستنية انك تنورينى انى فى مدونة ومستنين منك كل جديد ان شاء الله

غير معرف يقول...

سلامة قلبك ..نصحتي ليكي متديش قلبك الاللي يحبك وأتمني ان يروق بالك ويريح قلبك وتعيشي أجممممممل إحساس أميييييييييييييييييييييييين

NoNa يقول...

السلام عليكم

شكرا ليكى على مروك

مرسى على نصيحة الجميلة فعلا عندك حق

محدش بقى يستاهل ان الواحد يتعب نفسة عشانة

بس انا متشرفتش بيكى

اسمك اية ؟ ياريت اعرف اسمك

ومنورة بلوج وياريت اشوفك تانى

وفاء بركات يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
وفاء بركات يقول...

السلام عليكم
اخبارك آيه اتمني انك تكوني سعيده ...كتباتك القديمه ان كان ينقصها الوزن والقافيه لكنها مليئه بأحاسيس ومشاعر رقيقه ....ونصيحه مني وراح اقول بالبلدى متتلقيش في حبك علشان صعب قوي انك تدي قلبك لحد ميستهلوش ..دلوقت اسهل حاجه الكلام وكله ضحك علي الدقون احلي حب في الدنيا حب الله ورسوله عليه افضل الصلاة والسلام ربنا يرزقك باللي يتقي ربنا فيك

NoNa يقول...

السلام عليكم

ازيك يا استاذة وفاء

اولا بشكرك على اهتمامك بمرور فى مدونه عندى
وثانيا معلش تعليقات كانت مقفولة انا فتحتها على (تاريخ ابداعى )

ثالثا هو صحيح فعلا انا ناقص عندى الوزن والقافية بس هو انا بحاول ازبط

وبالنسبة للنصبحة انا بشكرك جدا عاليها انا معاكى ان مفيش حد يستاهل

بس انا الحاجات الكنت كاتبها من ((ناريخ ابداعى )) دى فى فترة من زمان اووى يعنى كنت بكتب كدة منغير انى امر بتجربة فعلا لكن لباقى معظمهم لكل واحدة ليها موقف

انا بشكرك تانى انك ديما بتنور البلوج وياريت متبخليش عاليا بزيارتك تانى عندى

:)

 
تعريب وتطوير Agmel E7sas
أ جــــــــــــــمل إ حــــــســـــا س © 2011 | عودة الى الاعلى
Designed by Chica Blogger