أجمل إحساس بترحب بكل المدونين و تتمنى لكم قضاء وقت ممتع فى المدونه

17
رايحه فين ؟

كتبت كلمات دى على اجمل صديقة ليا
غابت عاليا فترة
وخفت تكون ضاعت منى
ومازل الخطر موجود
لكن عندى أمل
تنور الدنيا من تانى
هل اعجبك هذا الموضوع ؟

17 التعليقات:

مواطن مصرى نايم يقول...

ايه الجمال ده
انا اول مرة ادخل
بس مدونة جميلة

NoNa يقول...

السلام عليكم

شكرا على مرورك

دة من زوقك ربنا يخليك

شكرا على ردك الجميل

واحد من البلد دى يقول...

مع إن القافية فعلا ركيكة...لكن يجب أن تفهمى أنك تملكين ما هو أهم من القوافى..الإحساس...والممارسة تفيدك كثيرا...مع خالص تمنياتى بالتقدم....وأرجو المرور لمدونتى.وإن كان هناك أى إستفسار فأنا أتشرف بالمساعدة ...مع خالص تحياتى الرقيقة

NoNa يقول...

السلام عليكم

منور يا واحد من البلد دى

شكرا على مروك وكلامك الجميل

ربنا يخليك كلكك زوق

ان شاء الله هشوف بلوج بتاعك

مرسى على خدماتك
ربنا يخليك

غير معرف يقول...

نورتيني يانونا ياصحبة أجمل إحساس علي فكره أنا زيك بكتب اللي جويا وبفرح قوى لمل بلاقي تعليق علي اللي بكتبه ....بس إتأسرت من أول جمله كنت مسجلها بأني القافيه ركيكه وبعدين وجدت مواطن نايم في العسل كاتب نفس الجمله ليكي أصل انا مش طمعانه اني أكون احمد شوقي ولااحمد رامي إمكنيياتي في الكتابه متواضعه جدا
الصور في مدونتك معبره وجميله زى كتابتك ...سوف أسعد بزيارتك وأتمني أن يستمكر التواصثل بينا ة

NoNa يقول...

السلام عليكم

انتى بجد نورتى البلوج بتاعى مرسى اووووووووى على ردك الجميل

بس انا متشرفتش بى اسمك ولا بى بلوج بتاعك ياريت اعرف اسمك وعنوان بلوج بتاعك عشان مش ظاهر عندى

وبعدين سيبك من القافية احنا نختلف عن الاخرين هههههههه ومالوا اخليهم هما يكتبوا بى قافية واحنا منغير خلى كلام يطلع وخلاص

نورتنى بجد فى بلوج ربنا يخليكى

مواطن مصرى نايم يقول...

Anonymous
انا قولت اى حاجة
مين قال ايه
و امتى وفين ده اتقال
انا اه نايم
بس مش بعلق و انا نايم
انا قلت
ـــــــــــــــــــ
ايه الجمال ده
انا اول مرة ادخل
بس مدونة جميلة
___________________
على العموم راجعى التعليقات
ـــــــــــــــــــ
nona
انتى كنتى طلبتى انى اساعدك فى تطوير شكل البلوج
شوفى اى حاجة انتى محتاجاها
انا موجود على فكرة الحكاية مش صعبة اوى
انا كنت رديت عليكى فى البلوج بتاعى
و قلت اجى ارد هنا كمان
عشان متقوليش انها عزومة مركبية
على فكرة تعليق واحد من البلد دى
كان بغرض المساعده
و هو باين قصده فى التعليق
لعلمك لو طلبتى منه اى مساعده برضوا مش حيتأخر
دا خالى و انا عارفة

دعاء مواجهات يقول...

فعلا الصداقة اللى بجد بقت نادرة اوى

لازم تدورى عليها وماتنسيهااش حتى لو نسيتك

تقبلى مرورى

دعاء مواجهات يقول...

انتى صح اوعى تنسيها

NoNa يقول...

دعاء مواجهات

نورتى البلوج

مرسى على ردك الجميل

نورتنى بجد

مواطن مصرى نايم يقول...

انتى فين مختفية
ليه ؟
و منزلتيش بوست تانى ليه ؟
متتأخريش علينا فى البوستات

NoNa يقول...

السلام عليكم

ازيك يا محمد

شكرا على سؤالك ربنا يخليك

منزلتش عشان مفيش نفس لو كتبت هاكتب حاجة متكرره

لما يحصل حاجة جديدة ومود جديد اكيد هاكتب

مرسى على سؤالك بجد ربنا يكرمك

مواطن مصرى نايم يقول...

انتى برضوا معرفتيش تنقلى الشات
انتى شفتى اللى انا بعته لك فى المنتدى
الطريقة لنقلة
لو مفهمتيش بالكتابة
اعملهالك بالصور
قول لى عادى والله

NoNa يقول...

السلام عليكم

ازيك عامل اية

اة انا شفت الشرح

جيت انقلة منفعش

انا عادى بعرف انقل اى حاجة
بس شات نفسة مش محطوط جوة مربع زى مثلا اى حاجة بتكون محطوطة وبننقلها

تقريبا لما حطيتة من اول عملت غلط وبعدين زهقت مش عادلة حاجة

لو انا احتجت حاجة هاقولك مرسى ليك بجد

M. Amin يقول...

ربنا يرجعكوا لبعض بالسلامة

الصداقة الحقيقية ستبقى حتى لو كنتوا بعاد عن بعد

:)

maha el-lithy يقول...

جميلة اوى يا نونا

ربنا يرجعهالك بالسلامة

وبعدين لو عايزة اى صاحبة جديدة
انا فى الخدمة بردو

^_^

ربنا يوفقك يا نونا

NoNa يقول...

دمع الندى

نوتريا كرستال المدونة

مرسى على ردك يا جميل

اكيد انتى كدة كدة صاحبة ومنغير ماتقولى يا جميل

مرسى ليكى

العزيف :نورت البلوج ربنا فعلا يدوم الصداقة بينى وبينها شكرا ليك :)

 
تعريب وتطوير Agmel E7sas
أ جــــــــــــــمل إ حــــــســـــا س © 2011 | عودة الى الاعلى
Designed by Chica Blogger