أجمل إحساس بترحب بكل المدونين و تتمنى لكم قضاء وقت ممتع فى المدونه

0
مرة عليا الزمن


مره عليا زمن


انهاردة انا قاعدة وبتأمل كدة على حمام سباحة فى نادى

وكنت شايفة عيال صغير ة مدرب بيمارنها عمال اتأمل فيهم وافتكر لما كنت

قدهم كنت بتعلم سباحة بس معرفش مكملتش لى؟ قعت افكر مكملتش لى لى ولا اهلى هما سبب ولا انا بصراحة مش فاكرة

كا اية الى حصل انى مكملاتش بس جة وافتكرت حاجة قلت يمكن تكون هى سبب انى كانت رجلى اتكسرت بس مش عارفة

هل دة سبب رائيسى ولا اسباب تانية ولا يمكن اية

المهم وانا بقى شايفهم هما بيدربوا وجمال ماية كمان

كنت هاجنن وكمان حزنت على نفسى وقعت اقول

يااااااااااا انا عندى 25 سنة رغم انا صغيرة بفكر لما اكمل سنة زيادة من عمرى انى اكبر

انهاردة قلت ياااااااااا 25 سنة فاتوا من حايتى عملت فيهم اية ولا عشتهم كنت ازى

ياعنى 25 سنة ياترى عملت فيهم اية وكمان انا لما كنت صيرة مكملتش فى للعبة او هواية مثلا

ياترى لى؟ ولا دة عيب منى ولا ظروف ؟

طب نسيبنا من طفولة واهى عدت بسلام والحمد الله

نجى لى مرحلة جامعة من سن

تقريبا سن 19 طيب انا لا دخلت جامعة

ممكن فى اول واحد كان خايف ازى هايتعامل مع ناس
هل اعجبك هذا الموضوع ؟

0 التعليقات:

 
تعريب وتطوير Agmel E7sas
أ جــــــــــــــمل إ حــــــســـــا س © 2011 | عودة الى الاعلى
Designed by Chica Blogger