أجمل إحساس بترحب بكل المدونين و تتمنى لكم قضاء وقت ممتع فى المدونه

4
دى اخرة الحصص الاحتياطى

انهاردة بقى قلت اخش جروب يوم فى حياتى

على الفيس بوك

وقلت اكتب حاجة من ذكرياتى فى المدرس


يومياتى فى مدرسة

مع العيال


بما انى مدرسة الطيبة بقول حاضر وطيب ونعم

فامفيش غير بياخد اكثر من الاتحياطى

بس فى الاخر جت على دماغهم هما المدرسة ياعنى

جيت خت فصل 3 اعدادى

3 حصص احتياطى وارة بعض

بس والله مبطلتش ضحك منهم

هو فصل صغنن اصلا
مفهوش غير 4 ولا وكان 3 بنات

منهم بقى ولد اسمة محمد

محمد كان عمال يجسد شخصية

ام عتريس عمال يكلام ويهزر واد لذيذ والله

وهو عامل منتدى وكدة

قلتلوا ماتكتب شخصيات دى وتنزلها حلقات

بماانك موهوب وتفرغ الطاقة دى فى الكتابة هتكون جميلة

وحلقات مضحكة

قالى يا ميس ها فكر

تانى يوم قالى انا كتابتها وهابقى انزلها بس فى صيف بقى عشان مذاكرة

قلتوا ماشى

كانوا خدوا الاميل بتاعى لما بشوفهم على نت بكلمهم

المهم انا ديما العيال دى بتشتكى من مدرس انجلزى عندنا فى المدرسة

محدش اصلا بيطيقوا بيعمل مواقف رخمة جدااااا

المهم فى يوم قلتوا اية رائيك يامحمد لما تعمل

يوميات مدرس انجلزى
واد انبسط جداااااااااااااااا

وراح عملها على طول ونزلها

عملها 3 حلاقات

حتى انتشرت فى المدرسة

بين العيال

جة بقى كبرت فى مخ محمد والد اسمة سيف
زعملوا منتدى بى اسم مدرس دة

حاطين صورة بطريقة تضحك
وكمان كانوا مسجلين لى
فديوا فى الفصل
حاجان تفطس من الضحك
والعيال مسجلين اسمايهم فى منتدى بى اسماء المدرسين
جة محمد يقولى خشى يا مس منتدى
وسجلى بى اسم ميس نور
انا مشهورة بى اسم دة فى مدرسة
بيكسلوا يحطوا حرف الف معرفش لى
:(

المهم سجلت

ولقيتة بيقولى احنا هانطبع ورق بى اسم منتدى

ونوزعة على مدرسة
كلهاا

يلا بقى اهو دة اخرة حصصهم الاحتياطى ليا

:D
هل اعجبك هذا الموضوع ؟

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

السلام عليكم
ازيك وإزي اخبارك نونا..وحشاني كتير كتييييييييير ..بوست دمه خفيف بس فيه غلطات املائيه كتير يامس ...والواد محمد ده باين عليه دمه شربات ...ابعتي لي علشان اشوف الحاجات اللي عملها
تحياتي لك

NoNa يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

بجد انتى وحشنى جدااااااااااااااا يا استاذة وفاء بجد بجد

انا معاكى اة فى تير غلطات ^__^

بجد منورة البوست كلة

ياريت تفتحى ميل عشان اطمن عليكى

غير معرف يقول...

السلام عليكم
نونا حبيبتي ...أنا عاوزه اكلمك لكن
عندي مشكله الكهرباء ضعيفه جدا والنت بيفصل علشان كده انا لاادخل علي النت اول المشكله دي ماتتحل راح اكلمك علشان اطمأن عليكي
تحيييييييييييياتي

NoNa يقول...

السلام عليكم
ازيك يا استاذة وفاء والله حضرتك وحشنى موووووووووووت

الحمد الله انى اطمنت عليكى
ان شاء الله مشكة النت تتحل قريب ربنا معاكى

ابقى طمنى عليكى ديما
:)
ربنا يخليكى ديما فكرانى

 
تعريب وتطوير Agmel E7sas
أ جــــــــــــــمل إ حــــــســـــا س © 2011 | عودة الى الاعلى
Designed by Chica Blogger